Kokybė garantija, garantinis aptarnavimas
7. Prekių kokybės ir garantijos, garantinis aptarnavimas
Jei norite prekę pateikti garantiniam remontui, reikia:
Užpildyti garantinio aptarnavimo formą:
PASTABA: Garantinio aptarnavimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, pretenzijos nepriimamos.
Užpildytą garantinio aptarnavimo formą nusiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@synkarb.lt. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Garantinis Aptarnavimas“ ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Garantinis Aptarnavimas 1234. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
PASTABA: Garantinio aptarnavimo formą būtina užpildyti ir iš tikro pasirašyti, formoje privalu nurodyti tikrus ir galiojančius duomenis. Nenurodžius tokių duomenų, neužpildžius ar nepasirašius formos, pretenzijos nepriimamos.
Užpildytą garantinio aptarnavimo formą nusiųsti klientų aptarnavimo el. paštu info@synkarb.lt. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Garantinis Aptarnavimas“ ir savo keturių skaitmenų užsakymo numerį, pvz.: Garantinis Aptarnavimas 1234. Užsakymo numerį galite rasti sąskaitoje bei su užsakymu susijusiuose el. laiškuose, trumposiose žinutėse.
Sulaukti, kol aptarnavimo specialistai susisieks (iki 2 d.d.) su jumis.
Po klientų aptarnavimo specialistų susisiekimo ir detalesnės informacijos gavimo, garantiniam remontui pateikiamą prekę reikia supakuoti ir perduoti kurjeriui laikantis šios prekių grąžinimo tvarkos:
Prekę būtina saugiai supakuoti ( negalima siųsti maišelyje ar kitoje nepatvarioje pakuotėje arba iš vis nesupakuotą);
Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
Garantiniam remontui pateikiama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
PASTABA: kurjeris (jį užsako „SYNKARB“, taip pat užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu) yra iškviečiamas kitai darbo dienai po formos gavimo.
Perdavus garantiniam remontui pateikiamą prekę kurjeriui, nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti lipdukų ant pakuočių, sekti siuntos.
Po garantinio patikrinimo ( užtrunka 5 d.d. po garantinių prekių gavimo) ir garantinio taisymo ( užtrunka iki dviejų savaičių (10 d.d.), tačiau kilus nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą) prekė yra grąžinama Pirkėjui kurjeriu.
Kitos garantinio aptarnavimo ir kokybės garantijos taisyklės
7.1. Kiekvienos „SYNKARB“ el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Elektronikos prekėms taikoma standartinė Europos sąjungos 24 mėn. garantija, išskyrus elektromobilių atskirai detalei – akumuliatoriui, kuriam garantija taikoma 6mėn
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ar telefono ekrano ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
7.5. Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį. Atskirais atvejais gamintojas gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
7.6. Kilus ginčui dėl prekės kokybės (ar kitam vartojimo ginčui), vartotojas turi raštu kreiptis į pardavėją. Jei pardavėjas per 14 dienų nepateikia vartotojui atsakymo arba atsisako tenkinti vartotojo keliamą reikalavimą, tuomet vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (toliau-Tarnyba) dėl ginčo nagrinėjimo iš esmės.
7.6.1. Užsakius garantinį aptarnavimą, „SYNKARB“ užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti.
7.6.2. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas, garantiniam aptarnavimui grąžinamas prekes „SYNKARB“ atsakomybės neprisiima.
7.7. Garantinį aptarnavimą atlieka autorizuotas „SYNKARB“ serviso centras, garantinis patikrinimas atliekamas per 5 darbo dienas po garantinių prekių gavimo remontui.
7.8. Garantinis taisymas atliekamas iki dviejų savaičių (dešimties darbo dienų), tačiau kilus nenumatytoms aplinkybėms, importuojant reikiamas dalis iš gamintojo, garantinis taisymas gali trukti ilgiau, apie tai informuojant klientą.
7.8. Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
7.9. Jei prekei nustatomas gedimas atitinkantis ne garantinį, o atsiradęs dėl vartotojo kaltės ir/ar netinkamo naudojimo už gedimo taisymą, detales, reikalingas gedimui pašalinti, ir papildomus darbus susimoka klientas. Apie apmokestinimą klientas informuojamas ir bet kokie darbai atliekami už pinigus yra vykdomi tik kliento pageidavimu ir sutikimu. Už tokius darbus išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus, sutaisytas produktas klientui nėra grąžinamas.
7.10. Jei prekei nustatomas didelis gedimas, pažeidimas dėl gamintojo klaidos, gamintojo brokas ar bet koks kitas kokybės neatitikimas, reikalaujantis gamintojo taisymo - produktas klientui iš karto keičiamas nauju, nepaisant to, kiek laiko produktas buvo naudotas, jei garantinio aptarnavimo terminas yra galiojantis.
7.11. Klientas visuomet turi teisę kreiptis į „SYNKARB“ ir mes pasistengsime suteikti operatyvią pagalbą ar reikiamą informaciją dėl prekės remonto. Kreipiantis prašome nurodyti užsakymo numerį, pirkimo datą, pirkėjo vardą, pavardę ar įmonės pavadinimą.